Verwey Vastgoed: “Een prettig systeem voor kandidaat-huurder en verhuurder.”

Verwey Vastgoed gebruikt het OSRE WoningDossier bij de digitale verhuur van verschillende projecten om de verhuur efficiënter te maken. Onder andere voor De Parkmeester, een appartementencomplex in Rotterdam en het Energiekwartier, een groot nieuwbouwproject in het historische centrum van Den Haag. Verwey Vastgoed is al jaren actief in verschillende disciplines van het vastgoed. Ze beheren woningportefeuilles in Den Haag, Rotterdam en Amsterdam. We spraken Linda Holleman, Nieuwbouw Medewerker Verhuur, over haar ervaring met het OSRE WoningDossier.

Het systeem werkt gemakkelijk, ook als je er minder bekend mee bent. De interface is gebruiksvriendelijk, alles spreekt eigenlijk voor zich
Linda HollemanVastgoed adviseur bij Verwey Vastgoed

Bespaar een hoop tijd met geautomatiseerde mails
“Ook de geautomatiseerde mails besparen een hoop tijd. Je hoeft geen aparte mails meer te versturen, alles kan in een bulk naar een door ons gekozen selectie. De opzet van de mails staat klaar, je past simpelweg de tekst aan waar nodig en klikt op verzenden. Dat scheelt een hoop tijd.”

Direct inzicht in de status van het project
“Bij De Parkmeester verzorgden wij samen met een tweede makelaar de verhuur. Normaal gesproken heb je geen inzicht in de aantekeningen, de afspraken die gemaakt zijn met kandidaat-huurder en geen overzicht van de status van een betreffende kandidaat. Met het WoningDossier konden wij eenvoudig schakelen met alle partijen en konden we direct de status inzien.”

Betere service voor de kandidaat
“Een kandidaat-huurder heeft nog wel eens vragen over zijn dossier of het project. Zij nemen random contact op met de verhurende partij. Als een kandidaat waarvan het dossier behandeld is door de tweede makelaar contact opnam met Verwey Vastgoed, konden wij meestal helpen, omdat we direct inzicht hadden in het dossier en de aantekeningen van de tweede makelaar. Of we konden hem of haar doorverbinden naar de juiste persoon als dat nodig was.”

Gezamelijke eventplanner
“Voor het maken van de tekenafspraken gebruikten we de eventplanner. De business consultants hebben op ons verzoek de planner ingericht. We hebben tijdsblokken gemaakt voor beide kantoren, waarin we de afspraken konden inplannen. Vervolgens ging er een mail uit naar alle kandidaten waarmee de huurovereenkomst konden ondertekenen. Zij konden in deze ‘planner’ vervolgens eenvoudig aangeven op welke tijd zij wilden tekenen en op welk kantoor. Super handig.”

Menu